مقالات آرشیو خبر ها
40 سالگی ! مرز پختگی و انتخاب سرنوشت ساز

40 سالگی ! مرز پختگی و انتخاب سرنوشت ساز

نگاه کنید کی برگشته! این بهترین حس برای سنگربانی ست که 40 سالگی خود را جشن می گیرد. همه منتظرش هستند فرقی نمی کند چه در میدان باشی چه در نیمکت تو یک قهرمانی، یک الگو و یک رهبر واقعی برای تیمی که افسانه های مشهوری در تاریخ حیاتش دیده و ثبت شدند.

 

او همیشه خود را خوش بین و فردی مثبت اندیش می داند که در میدان رقابت هیچ کس نمی تواند شرایط اش را داشته باشد و یا حتی نمی تواند به سطح خواسته و انگیزه او برای رسیدن به پیروزی برسد، و شاید همین خصیصه برای رسیدنش به این سطح از موفقیت، شهرت و البته ماندگاری در دنیای توپ گرد که هر سال دچار تغییرات می شود، کافی ست. او جان لوئیجی بوفون است. اسطوره این روزهای بانوی پیر.

 

کسی که تاکید دارد هرگز به دیگران برای غلبه کردن بر آنان نگاه نکرده، زیرا همواره به دنبال اهداف خودش بوده و برای رسیدن به اهدافش تلاش کرده و دست از مثبت اندیشی و خوشحال و راضی نگاه داشتن خود برای موفقیت های که همچنان به آنان اعتقاد دارد بر نداشته، برای او تفاوتی نمی کند که در چه سن و سالی ست زیرا همواره درصدد نوشتن افتخاری دیگر در تاریخ فراموش نشدنی از حیات فوتبالی و بیانکونری اش است.

 

همیشه به دنبال نوشتن برگ تازه ای در زندگی ورزشی خودم هستم، حالا چه به سن 40 و یا 41 سالگی برسم، تفاوتی نمی کند.

 

جیجی بوفون که در آستانه 40 سالگی با وجود اینکه پیش ازاین، کم و بیش جامعه فوتبال از خداحافظی پایان فصل اش می گفتند، به نقل از رسانه ها با پیشنهاد ادامه همکاری برای یک سال دیگر روبرو شده و این احتمال می رود در صورت مثبت بودن مذاکرات و البته اعلام رضایت جان لوئیجی در صورت داشتن آمادگی کامل بدنی، او را همچنان در میادین فوتبال ببینیم تا خاطره اسطوره ها همچنان برای مان زنده بماند.

 

با این وجود باید منتظر بمانیم، منتظر انتخاب کاپیتان جیجی، کسی که معتقد است همیشه در انتخاب هایش خوب و سنجیده عمل کرده و هرگز از آنچه برگزیده هراس نداشته و بهترین تلاشش را برای تمام انتخاب هایش انجام داده و همواره با رضایت کامل به گذشته اش نگریسته، مطمئنا این انتخاب نیز در آینده نزدیک بخشی از گذشته او خواهد بود؛ بنابراین یقینا با دقت و حساسیت خاصی این «انتخاب سرنوشت ساز» را برای آینده خود خواهد گرفت، و شاید 40 سالگی و رسیدن به مرز پختگی راه ها و افکار بس حرفه ای و جامع تری را برای این سنگربان تمام نشدنی در بر داشته باشد.

 

هر چند برای ما تفاوتی نخواهد کرد این آخرین جشن تولد جیجی در غالب بازیکن یووه باشد یا نه، زیرا جان لوئیجی بوفون جزیی از تاریخ ماست، تاریخ بانوی پیر، پس بی توجه به تمام شایعات، 40 سالگی شماره یک جهان را بیانکونری جشن می گیریم و افتخار می کنیم که در حیات سیاه و سفید مان افسانه ها و اسطوره های دوست داشتنی زیادی را در تیم محبوب مان داشتیم.

 

Tantissimi auguri 40 anni! Auguri capitano

 

نویسنده: سرکار خانم طناز احدی مقدم


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: